loading...

پیچ و مهره نوین

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 13:45

پیچ و مهره

پیچ آلن کله قارچی

پیچ آلن کله قارچی ، از انواع متنوع پیچ های موجود در پیچ و مهره نوین می باشد . در کل پیچ های آلن کله قارچی در سایز ها و قطر های مختلفی به بازار عرضه می شوند و طول های متفاوتی نیز دارند.کاربرد پیچ آلن سر قارچی در صنعت، به صورت خاص می باشد و در بعضی از کشور ها در سایز ها و ابعاد مختلف تولید شده و در صنایع مربوطه استفاده می شود.

دلیل نام گذاری این نوع پیچ آلن، شباهت سر آن به قارچ می باشد. البته به این نوع پیچ و مهره در بازار، پیچ های سر دکمه ای نیز گفته می شود که می توان عنوان کرد که برای کاربرد های تضمینی بسیار ایده آل می باشند.پیچ های آلن شبیه پیچ شش گوش می باشند. یکی از ویژگی های جالبی که پیچ های آلن دارند، اشغال فضای کمتر و محدودتر می باشد زیرا بخش کناری که آچارخور باشد را ندارند.

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 14:15

زنجیر

زنجیر ، در مجموعه پیچ و مهره نوین به فروش می رسد و از کیفیت بالایی برخوردار است .زنجیرهای صنعتی از اتصال قطعات کوچک زنجیر به یکدیگر ساخته شده است این قطعات توسط پیم هایی به هم متصل می گردد. زنجیر هنگامی که با چرخ همگام خود درگیر شود نیرو را به چرخ دنده دیگر منتقل می کند. زنجیر صنعتی می تواند به تنهایی عامل حرکت بوده و یا درحالتی عامل به حرکت در آوردن ابزاری دیگر باشد.زنجیرها در انواع گوناکونی با کارکرد مختلف هستند .

  • زنجیر صنعتی استیل نگیر
  • زنجیر صنعتی تفلون
  • زنجیر صنعتی ضد آب
  • زنجیر صنعتی شاخکدار
  • زنجیر صنعتی پایه بلند
  • زنجیر صنعتی کانوایر

بازدید : 0
يکشنبه 23 ارديبهشت 1403 زمان : 14:13

سیم بکسل

سیم بکسل ، بنا به نوع بافت، نوع مغزی، قطر، جنس سیم و روکش آن بیش از 2000 نوع سیم بکسل وجود دارد که با توجه به نیاز در صنایع و دستگاههای مختلف مانند صنایع کشتی سازی، دستگاههای حفاری، دکلهای حفر چاه های نفت و گاز، ماشین آلات معدنی، ماشین های بالابر، آسانسورها و… از انواع آنها استفاده می شود.

شگاه پیچ و مهره نوین با بیش از چندین سال تجربه در تهیه ، تولید و فروش پیچ و مهره های صنعتی فعالیت خود را ادامه می دهد . گروه صنعتی نوین با تجربه ای طولانی در زمینه تولید، واردات و پخش انواع پیچ، مهره و واشر آلات صنعتی آمادگی خود را جهت همکاری با شرکت های صنعتی اعلام می دارد.

بازدید : 1
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 13:44

پیچ و مهره

نوع پیچ اتصال بدنه خودرو

نوع پیچ اتصال بدنه خودرو ، در سازه ای همچون خودرو به کار گرفته می شود. کاربرد پیچ‌ها و پیچ‌های خودرو در مونتاژ خودرو به انواع، بدنه و قطعاتی که باید به یکدیگر متصل شوند بستگی دارد. بنابراین، پیچ های اتصالی برای بدنه خودروبسیار مناسب است .

مجموعه پیچ و مهره نوین یکی از بزرگترین تولید کننده‌های انواع پیچ و مهره شامل شش گوش نیم دنده و تمام دنده برای استفاده در صنایع مختلف ساختمانی و سوله سازی، نفت، گاز و پتروشیمی، آب و فاضلاب و پل سازی است.پیچ و مهره خودرو پیچ‌هایی است که برای قطعات ضد خوردگی (مانند زیر بدنه خودرو)، دمای بالا (مانند سیستم‌های اگزوز)، و قطعاتی که لرزش دارند (مانند پایه‌های موتور) طراحی شده‌اند.

بازدید : 1
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 زمان : 13:38

پیچ و مهره

جلوگیری از زنگ زدن پیچ

جلوگیری از زنگ زدن پیچ ، می تواند به عمر طولانی مدت یک پیچ و کل سازه کمک کند.مجموعه پیچ و مهره نوین یکی از بزرگترین تولید کننده‌های انواع پیچ و مهره شامل شش گوش نیم دنده و تمام دنده برای استفاده در صنایع مختلف ساختمانی و سوله سازی، نفت، گاز و پتروشیمی، آب و فاضلاب و پل سازی است.پیچ و مهره نوین یکی از برترین تولیدی های پیچ و مهره مقاوم در برابر آلودگی می باشد . استفاده از بست هایی را انتخاب کنید که از نظر پتانسیل الکتریکی مشابه موادی هستند که به هم می چسبانند. این امر باعث کاهش جریان الکتریسیته می شود که سپس میزان خوردگی را کاهش می دهد.

بازدید : 8
يکشنبه 16 ارديبهشت 1403 زمان : 13:57

پیچ و مهره

گرید پیچ چیست؟

گرید پیچ چیست؟همه پیچ ها دارای گرید مخصوص به خود می باشند.در مجموعه پیچ و مهره نوین یکی ازبرترین تولید ککندگان پیچ و مهره در ایران می باشد که با تنوع بالایی در تولید گرید پیچ و مهره انجام می شود.

طبق استاندارد انجمن مهندسین خودرو، گرید 2، 5 و 8 رایج ترین گریدهای اتصال دهنده ها هستند. هرچه درجه بالاتر باشد، ماده ای که بست را تشکیل می دهد قوی تر است. درجه همچنین نشان دهنده استحکام کششی، استحکام تسلیم و بار ثابت یک بست است.

مهره‌ها به روش‌های مختلف علامت‌گذاری می‌شوند . درجه استحکام پیچ بر اساس سختی، نیرو و بازده مواد اولیه پیچ تقسیم می شود. برای بستن پیچ و مهره مورد استفاده در محصولات و کاربردهای مختلف، پیچ و مهره هایی با درجه های مختلف متناسب با کاربری مورد نیاز است. استحکام پیچ را می توان به درجه معمولی و درجه استحکام بالا تقسیم کرد.

بازدید : 3
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 زمان : 13:06

پیچ و مهره استیل

خرید پیچ و مهره استیل درهمدان

خرید پیچ و مهره استیل درهمدان ، در مجموعه پیچ و مهره نوین امکان پذیر است . هر پیچ و مهره که مد نطر دارید می توانید از مجموعه پیچ و مهره نوین تهیه فرمایید . پیچ و مهره‌ از جهات مختلفی تقسیم بندی می‌شود. یکی از جنبه‌های دسته بندی این ابزارآلات، جنس آن‌ها است. درواقع از مواد مختلفی در ساخت پیچ و مهره استفاده می‌شود. پیچ و مهره استیل که از چنس استیل یا همان فولاد ضد زنگ ساخته می‌شود، از پرکاربردترین انواع پیچ و مهره است.

پیچ و مهره استیل اکثرا با گرید 304 و 316 تولید می شوند در مواردی که تجهیزات در معرض برخورد با مواد شیمیایی و اسیدی , رطوبت قرار دارند مانند صنایع دریایی و صنایع پتروشیمی و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرند .

بازدید : 5
يکشنبه 9 ارديبهشت 1403 زمان : 13:40

پیچ و مهره استیل

فروش عمده پیچ و مهره استیل در تهران

فروش عمده پیچ و مهره استیل در تهران ، توسط مجموعه پیچ و مهره نوین صورت گرفته است . پیچ و مهره استیل ، مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارند. قبل از خرید این پیچ‌ها، توصیه می‌کنیم متوجه شوید که کدام مواد را نمی‌توان به‌طور بهینه با این کیفیت پیچ ترکیب کرد و در چه مواردی بهتر است به جای آن از پیچ‌های فولادی ضد زنگ استفاده کنید.

مقاومت این پیچ و مهره ها در برابر خوردگی بالاست. به همین میزان ممکن است مقاومت کمتری در برابر فشارهای مختلف داشته باشند.برای مثال این پیچ ها به هیچ وجه با نمونه های مشابه فولادی برابری نمی کنند. بنابراین، یک متخصص باید به درستی اندازه گیری کند و تصمیم بگیرد که سختی یا خوردگی در هر نقطه به چه صورت است و پس از بررسی های لازم تصمیم نهایی برای استفاده از آن ها را بگیرد.

بازدید : 3
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 زمان : 13:44

پیچ و مهره

پیچ واشردار فولادی

پیچ واشردار فولادی ، در مجموعه پیچ و مهره نوین تولید و توزیع می شود . این پیچ با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردش، جایگزین خوبی برای پیچ‌های معمولی در بسیاری از صنایع محسوب می‌شود. این پیچ با ویژگی‌هایی همچون قدرت بالا، مقاومت در برابر فشار و انعطاف‌پذیری، در ساخت و تعمیرات بسیاری از اجزای صنعتی استفاده می‌شود.

این ابزار عمدتا از جنس آهن تولید می‌شود، با این حال، نسخه‌هایی از آن در جنس‌های استیل و خشکه نیز در بازار موجود می‌باشد.واشرها به طور عمده برای توزیع بار در بین سطوح یا پیوندها استفاده می‌شوند و از مواد مختلفی مانند فلز، پلاستیک و قیر ساخته شده‌اند. با توجه به کاربرد و نیازهای مختلف، واشرهای مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند.

بازدید : 3
سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 زمان : 13:36

پیچ و مهره

پیچ و مهره گالوانیزه

پیچ و مهره گالوانیزه ، در مجموعه پیچ و مهره نوین به فروش می رسد . پیچ و مهره نوین محصولات تولیدی خود را ، پیچ و مهره های پر کاربردی می باشند که از پر مصرف ترین ابزار ها در صنایع مختلف به شمار می آیند. در واقع این پیچ و مهره ها، از قطعات بسیار مهمی در هر اتصال به شمار می آیند که بسیار کارساز هستند.

برای خرید از پیچ و مهره نوین می بایست نکاتی را به خریداران و مشتریان عزیز یادآوری نمود که در هنگام خرید پیچ و مهره در نظر داشته باشند.قابل ذکر است که برای خرید پیچ و مهره می بایست دانش و آگاهی کافی در این زمینه داشت تا بهترین خرید و کاربردی ترین محصول را انتخاب نمود.

پیچ و مهره گالوانیزه دسته بزرگی از پیچ و مهره ها هستند که شامل پیچ و مهره های شش گوش، آلن، متری و پیچ های ریز می شوند که در بین آنها پیچ و مهره های آلن و شش گوش بیشتر به نام پیچ و مهره گالوانیزه معروفند.

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 11
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 13
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 91
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه